Sånt ni inte bryr er om

.. om ni inte är stalkers vilket jag misstänker att vissa av er är. Så detta är till er, random fakta om mig!
 
× Jag är skorpion och några kännetecken som stämmer överens med mig är: passionerad, känslig, karaktärskännande, sexig (SKOJAR) och fantasifull. Jag är däremot inte svartsjuk, uthållig eller målmedveten.
 
× Jag ogillar människor som resultat av min utbrändhet men är däremot den största djurälskaren ni kan tänka er. Jag slår inte ens ihjäl flugor. Människor slår jag däremot ned. Skojar, igen. 
 
× Jag är besatt av mord, mer specifikt seriemördare. De fascinerar mig och jag skulle vilja jobba som profilierare eller inom kriminalvården men tror att det skulle vara för påfrestande psykiskt kanske. 
 
× Jag har blivit mer mörkrädd på äldre dar, eftersom när jag var yngre så mådde jag så dåligt att jag inte brydde mig om jag dog. Sorgligt, men sant. 
 
× Jag är en riktig fisk. Alltså jag älskar att bada. Blir pirrig i magen av att se folk som badar på film eller när jag simmar i ett TVspel. Tror att det också är en skorpion-grej.
 
× Jag växte upp med alkoholism i närheten vilket har gjort att jag alltid måste känna av vilken sinnesstämning människor jag träffar har och anpassa mig efter det. Detta har tärt mycket på mig och gjort att jag dragit mig undan från folk. 
 
× Jag blir så arg på folk som döper sina djur till töntiga namn, ni vet typ "Kakan", "Pricken" eller "Snuttis". Förnedrande!
 
× Jag har supersvårt släppa in även mina närmsta vänner. Har aldrig kunnat visa mig "svag" men börjar bli bättre på det. 
 
× Jag har sju tatueringar, varav två är väldigt små.
 
× I hemlighet gillar jag gothgrejer. Vampyrer, fladdermöss, och såna där grejer. Mörk Sci-fi är så coolt!
 
× Jag försöker lära mig att sjuta pilbåge och vill lära mig kampsport, skjuta pistol och slåss med svärd. Jag är en actionnörd och en tönt som tycker sånt är coolt. Tänkte bli militär men mina källor har avslöjat att det inte är som jag trodde. De slåss till exempel inte ens med svärd och pilbååge. Sämst.
 
#1 / / Tom:

Jag är också skorpion!!!