Incheckningslista USA #1

Jag är den sortens människa som måste göra en extremt detaljerad och grundlig efterforskning innan jag reser till ett ställe för att vara säker på att jag inte missar något av intresse. Även när det gäller shopping. Jag vill veta vilka affärer det finns, vad jag behöver och vad jag inte kan få tag på här hemma i Sverige. Och eftersom detta utreds mycket noggrant så tänkte jag att jag likväl kan dela det meder på bloggen, så här kommer del ett:
 
Något som nästan varenda amerikansk invågare äger är ett doftljus från Bath & Body Works och därför är ju detta självklart något jag måste undersöka när jag väl får chansen. Jag har browsat deras hemsida och kollat in vilka dofter jag främst är intresserad av och resultatet är följande ↓
 
Sedan finns ju dessa dofter även i andra sorters djus och former, men det kan jag ju avgöra vilket jag gillar mest när jag väl är på plats. Det viktigaste är ju doften!