För bra för att låta bli?

Jag älskar Ellos inredning. Detta är inget samarbete (i wish) eller marknadsföring, jag är genuint kär. Ni vet såna där prylar som endast existerar i ens tankar, eller eventuellt i någon svindyr märkesaffär i Bangladesh? Ellos har det! Jag har tidigare skrivit om bland annat en sammetssoffa därifrån, och browsar deras hemsida som om det vore min egen blogg! Men, idag när jag klickade mig in där såg jag ett fantastiskt erbjudande. Om man registrerar sig på hemsidan så får man HELA 40% RABATT PÅ DYRASTE VARAN MAN KÖPER!!! Och fri frakt på det! Jag dog! Så nu undrar jag om jag nog inte har slut på ursäkter för att inte beställa denna underbara avlastningshylla på hjul i sådär assnygg bronsfärg? Jag menar, jag kommer antagligen beställa den någon gång och då lär ju inte detta supererbjudande finnas kvar.... Eller hur...?