Backpacking tips; kakor

Nu ni mina pärlor, nu ska jag tala om hur jag skall bära mig åt för att rengöra mig själv on the go så att säga. Orkar ju inte pallra med mig massa shampooflaskor och sånt bajs som är tungt och inte funkar i handbagaget. Såå.. Kakor! 

» Shampokaka 
("jason and the argan oil") 109kr
BÄSTA GREJEN! Förstår ni, denna lilla plutt räcker alltså till typ hundra hårtvättar eller något. Så ekonomiskt och miljövänligt! Luktar underbart, håret blir rent och SÅ SMIDIG! 
 
» Balsamkaka
("sugar daddy-o") 115kr
Denna grej var väl kanske inte det bästa jag någonsin upplevt.. Luktar viol vilket jag inte är ett jättefan utav, lite svårt att fördela i håret och ger inte håret speciellt mycket alls. Dock har lush flera olika sorters balsamkakor så jag ska nog testa någon annan innan jag kan rata konceptet. 
 
» Massagekaka 
("shades of earl grey") 99kr
Detta är en kaka som man ska massera huden med då den smälter lite och återfuktar huden som en kroppsolja ungefär. Jag använder denna som återfuktare efter dusch eller om jag är lite torr någonstans och det funkar superbra. SEN LUKTAR DEN AMAZEBALLS!