Uppdatering

Hehe, det blev visst en liten spontan bloggsemester i sådär tre månader eller något. Gulligt att ni fortfarande tittar in dock! Jag ska inte göra något utdraget inlägg om vad som hänt i mitt liv sen sist men drar ändå några av dom största grejerna:
 
» Separerat från min sambo och flyttat hem till min pappa på landet tillsvidare
 
» Bokat flyg till Nya Zeeland den 1/1 - 18 och planerar att resa runt där i minst två månader iallafall
 
» Gått från 100% sjukskriven till heltidsarbetare på ett lager som jag trivs jättebra på och som jag ska kötta på med tills jag åker om 6 månader
 
+ en massa mindre saker som har skett och förändringar jag har gått igenom och fortfarande går igenom, vilket resulterar i att jag mår jäkligt bra just nu och är extremt taggad på livet! Ska försöka dela med mig så mycket jag kan av med er mina vänner. Peace!