Spontaninköp

Följde med gubbstrutten till Västerås idag för att vår lilla skitunge till katt tuggade sönder sladden till hans datormus så en ny var tvungen att införskaffas. Då passade jag på att dra med honom till Erikslund där vi kikade in på deichmann och the body shop där jag gjorde dessa inköp:
 
Vitamin E hydrating toner och vitamin C glow revealing liquid peel
Alltså jag skulle bara svänga in och köpa en ny toner för min är slut bla bla bla, men så var det världens drygaste försäljare som skulle försöka pracka på mig massa skit.. Men en sak hon visade mig var faktiskt jäkligt cool! Det är den orangea som är som en ansiktspeeling fast utan såna där korn i vilket jag antar är en kemisk peeling? I don't know men iallafall så testade hon den på min hand och all skit och gammal hud bara korvade sig och ramlade av, supervidrigt! Så den köpte jag haha.
 
Graceland sandaletter, deichmann
Sen hittade jag ett par såna skor som jag letat efter, assköna. Så dom fick följa med hem.