Tidig morgon

Idag är jag uppe med tuppen! Klockan är i skrivande stund 6.21 på morgonen och då har jag redan kokat gröt, gjort kaffe, städat köket, fyllt på min medicindosa och städat sovrummet. Jag är egentligen en riktig morgonmänniska, jag älskar att gå upp innan solen och vakna ikapp med ljuset. Det är också skönt att få gjort sånt man annars kommer sitta och tänka på medan man äter frukost så att man bara kan slappna av. 
 
Kruxet är dock att jag även är en kvällsmänniska. Det är så mysigt att vara uppe när det är mörkt och mysa. Typ dricka en kopp té och läsa lite, eller sitta och rita till en bra serie. Dock går inte dessa komponenter ihop särskiltbra när man fortfarande är mentalt tolv år och behöver tio timmars sömn varje natt för att kunna leva. Suck, stora problem nu alltså. Haha!
 
Låtsas att jag äter min gröt utan en liter äppelmos på