Oups I did it again

Spenderade lite av dom där pengarna jag sliter så hårt för. Var på akademiska i Uppsala för en gynundersökning så jag tyckte så synd om mig själv att jag köpte lite smått och gott... Känner mig värd det efter det trauma det är att genomgå en sådan undersökning!
 
Först skulle mamma till The Body Shop och där sålde dom ett multi-balm där 14kr gick till något projekt så då köpte jag den bara för att jag är en svag människa. Sen såg vi att Sephora har öppnat en butik i Uppsala så då var vi tvugna att gå in där. Jag spenderade all den tiden i den lilla gången med mini-produkter och där roffade jag till sist åt mig ett palet med tre små telefonsladd-toffsar och en ansiktstvål som ska vara rätt bra. Till sist gick vi in en sväng på Myrorna där jag lyckades få med mig ett halsband, ett armband och en pennställ. Allt var rätt billigt, så inget större unnande direkt men det duger med min nuvarande budget. 
 
Nu är tydligen mitt öra infekterat vid hålet också. Great. Det rullar på bra nu med alla åkommor. Jag är inte ens bitter. Ska sova nu. Förlåt för kassa bilder, men kämpar med motivation just nu. Godnatt!