20-kronors-vasen

Åhlens Outlet har ju öppnat i Västerås som ni säkerligen vet (annars vad fasen?) så jag och Jensko tog en sväng dit för någon vecka sedan. Även om det var alldeles för mycket folk för att vi skulle kunna slappna av så gjorde vi iallafall lite fynd. Eller eftersom min budget bestod av ungefär det man kan skramla ihop av det som ligger här och var i hemmet, så gjorde jag snarare ett fynd till megafyndpris. Det är en vas som är gjord av återvunnet glas, den är lite blå i tonen och kostade TJUGO YNKA KRORNOR. Helt sinnessjukt, trodde inte mina öron. Ögon menar jag ju såklart.
 
 
#1 / / Angelica Wåhlin:

Va? Varför i hela friden har jag missat att Åhléns har en outlet? Jag måste ju åka!

Svar: Jag hade också helt missat det först! Du måste definitivt svänga förbi, hur mycket skönhet som helst till bra priser och massa märkeskläder också ;)
Ebba L. Melander