Soffor, soffor, soffor

 
En soffa är ändå en sorts investering tycker jag. De är ganska dyra och förhoppningsvis ska man ha kvar de i ett par år ändå. Eftersom vår nuvarande soffa hålls upp med hjälp av en bibel har lite kattspyor och diverse drycker intorkade i sig, så kände vi (läs: jag) att det är dags för en ny soffa när vi flyttar. Men nu är det ju som sagt en investering, så det är ju inte bara att köpa första bästa utan det krävs lite planering och sådant. Första steget i planeringen: blogga om det! Haha. Nej men jag har kikat på några jag gillar och tänkte dela de med er. Min sambo har tyvärr helt annan smak än mig när det kommer till inredning men som tur är så är han inte jättehård på hur det ser ut så länge det inte blir för plottrigt eller extremt på något vis. Så rätt fria tyglar har jag hehe.
 
Slänger in lite inspobilder också så ni förstår ungefär hur jag vill ha mitt framtida vardagsrum