Uppdatering

Hej mina vänner! Jag måste förvarna er om att jag kanske kommer vara lite frånvarande en liten tid framöver, inte helt borta men halvt. Jag har precis haft influensan i två veckor, jag håller på att få mina visdomständer vilket gjort att jag har ont i hela käken och inte kan äta samt har konstant huvudvärk, min handled har fortfarande inte blivit bra sen jag gjorde något knasigt med den i Nya Zeeland och jag har också precis haft mens som också gör att jag i princip är sängliggades flera dagar. Så det har varit ett jobbig senaste tid, och nu när jag börjar må bättre så måste jag fara till doktorn, gynekologen och tandläkaren för att lösa alla mina kroppsliga problem. Jag har slutat med mina p-piller efter typ fem år och min medicin mot panikångest så there's hell to pay kan man säga. 
 
Utöver alla hälsoproblemen så måste jag fara hem till min pappa och laga min bil så jag kan sälja den för vi kan inte ha två bilar på nya stället. Jag skulle även behöva rensa inför flytten och även packa ned vinterkläderna för nu är det tamefan vår. Juste, katten har även käkat upp min datorsladd så det är kanske den främsta anledningen till att bloggandet kommer ta lite stryk tills jag beställt en ny. Det är så krångligt att sitta vid min snubbes dator, bara att tangentbordet lyser gör mig alldeles distraherad. Jaja, nu har jag babblat klart. Vi hörs snart, Ebba is out!