Juldekorationsbekymmer

Min satans datorsladd har fortfarande inte kommit så jag har svårt att uppdatera bloggen. Konstigt hur mycket jag ändå saknar att knåppla med bloggen? Bloggstinens liksom. 
 
Jag har sett fram emot att få julpynta vår nya lägenhet SÅ mycket! Typ sedan innan jag ens visste att vi skulle flytta? Alltså förra lägenheten gick typ inte att pynta för det var för trångt. Så nu när vi har 90 kvadrat att pynta så vill jag gå bananas! Men.... det står helt still! Alltså vad gillar jag ens för stil på julpyntet? Allt jag tittar på ser bara tacky ut i mina ögon. Inte ens pinterest har hjälpt. Har på riktigt cirka 9 bilder jag gillar med juldekorationer och dom är typ inte ens juliga? Måste nog börja planera Julen 2019 redan nu och bara skippa detta året för allt känns bara blä. Detta är det enda jag hittat i inspo-väg iallafall:
(null)