Onödigt inlägg

... men jag måste få ur mig det. Denna helg har varit så fruktansvärt kass att fredagen den 13e har fått enhelt ny innebörd för mig. Även om fredagen gick bra, så gick lördagen åt helvete och söndagen tog priset. Jobbade dag för första gången och förutom att allt som kunnat gått fel gick fel på jobbet så tappade jag ut min lunch, åt en möglig tomat, brände mig på brännässlor, fick urinvägsinfektion OCH dålig mage, tappade min mobil och spräckte skärmen, ramlat flera gånger och skrapat diverse delar och det värsta av allt: min älskade Bruno har försvunnit. Är helt förkrossad och både jag och killen går runt med 20kg i bröstet och deppar. Vi gör allt vi kan för att hitta honom men det är tungt. Ville bara tala om för er att livet då fasen inte alltid är frid och fröjd. 
 
Snälla kom hem nu