Sminkets dragningskraft

Alltså jag sminkar mig kanske en gång i månaden för att jag får feeling, men sen tvättar jag bort det så fort tillfälle ges. Jag tycker att jag är finare utan smink, jag kännermig instängd av det, det är skitjobbigt att inte kunna röra sitt fejs och vi ska inte ens tala om vädret som får ögonen att rinna eller sminket att regna bort. Men jag kan ändå inte låt bli att tycka att smink är så himla kul! Jag kan titta hur mycket som helst på tutorials på youtube och jag knarkar sminkbilder på pinterest. Jag fattar ej. Jag har till och med börjat intressera mig för ögonskuggor, vilket jag alltid har tyckt är så himla onödigt och aldrig blir snyggt. Är helt besatt av en palett från Smashit Cosmetics som heter Galaxy349kr är dock mycket pengar att lägga på något jag kanske använder en gång i månaden. Men kolla så fin!