Min hudvårds-fyrling

Något som tyder på att jag börjar må väldigt mycket bättre psykiskt är att jag börjar ta hand om mig själv igen. Jag har väl aldrig varit någon som bryr sig supermycket om sitt utseende men jag vill ändå värna om mig själv med bra mat, motion och HUDVÅRD. Men när man håller på att förgås av ångest och inte ser något ljus så känns det inte riktigt som en prioritering att tvätta fejan eller ens noppa ögonbrynen. Men nu ni, nu har jag minsann fått in en bra rutin som känns väldigt värdefull. Till den rutinen använder jag:
Emma S cleansing facial wash
Superbra ansiktvstvätt som trollar bort skiten.
 
Indy Beauty clear skin mud boosting facial mask
Rengörande lermask som kittlas på huden.
 
Daisy Grace magic serum
Överprisat men väldigt bra serum.
 
Apoliva ekologiska dagkräm
Lätt i konsistensen men håller hude moist hela jäkla dagen.