Hur man blir en modell, typ

En sak som har gått upp för mig väldigt klart när jag gått igenom alla bilderna från Nya Zeeland är att jag är genomusel på att vara med på bild. Alltså på varenda bild jag är med på så står jag lite halvstelt som om jag vore lite smått bajsnödig och sen har jag ett lite konstigt leende som får en att undra om jag kanske egentligen borde vara inspärrad. Det är ju så tråkigt för jag vill ju kunna fota estetiska outfitbilder och drömmiga resebilder. Så detta är alltså nåt jag måste lära mig! Först tänkte jag att jag ska försöka ta mer selfies med mobilen så jag lär mig bra och dåliga ansiktsuttryck och sånt. Sen får jag väl träna på helkroppsfoton också. Hatar ju när folk så uppenbart poserar men det kanske går att hitta något lite naturligt. Har hittat en tjej på tuben som har jättemånga tips och en instagram som är GOALS så tänker försöka lyssna på henne. Sorelle Amore heter hon och gör supermycket bra videos! Ett urval nedan ↓