Dags för naturens vila

Alltså fyfan... Min whiplash, eller vad det nu är, blir bara värre och värre och det börjar bli väldigt svårt att leva mitt liv ordentligt så jag har äntligen tagit tag i min skit och bokat ett läkarbesök. Även om jag inte är speciellt hoppfull (jag är otroligt skeptisk till sjukvården) så är jag ju tvungen att göra någonting, mår skit nästan varje dag. Migrän, illamående, smärtor här och var samt synen, hörseln och balansen är helt åt helvete och jag börjar bli rädd för att ens köra bil nu.. Så håll gärna en liten tumme för mig att det löser sig.
 
Åh det är så skön tid på året nu! När allt börjar dö och ruttna bort. Låter hemskt men jag tycker det är så uppfriskande och mysigt att naturen liksom släpper allt och gör sig redo för en lång vila under snön. Jag var ute på en promenix häromdagen med kameran och fotade lite för jag vill försöka experimentera med redigeringen och typ hitta en egen stil med bilderna. Just nu är mina foton lite all over the place med olika stilar och jag vill verkligen hitta en enda stil att hålla mig till med alla mina bilder... Den här gången testade jag lite högre kontrast och mörkare stil. Hm, vet inte vad jag tycker..