Julklappstips för Harry Potter-fans (typ mig)

Förutom den vanliga bokserien, som såklart också är en superpresent men som de flesta fans redan äger, så finns ju numera de första tre böckerna även som illustrerade versioner. De är alltså de vanliga berättelserna fast med illustrationer utav Jim Kay. 
 
Sedan mina vänner har vi även en trio av böcker som just nu står överst på min önskelista. De kallas The Character Vault, The Artifact Vault och The Creature Vault. De är alltså böcker som innehåller faktan om karaktärerna, prylarna och varelserna från Harry Potter-världen. Meeeeed bilder!
 
Apropå bilder så finns det faktiskt en hel bok dedikerad åt bilder, alltså illustrerade bilder, från Harry Potter. Jag tycker de små sneak peaksen jag sett är väldigt vackra så det är definitivt en bok jag skulle bli glad över att få i julklapp!
 
En lite nördigare present är denna trio av böcker som ska föreställa tre utav böckerna från Hogwarts. Dessa har jag inte hört så mycket om men tycker de verkar väldigt intressanta och verkligen fina att titta på.
 
Men pris för finaste böcker går helt klart till Fantastic Beast-böckerna! Även om de är screenplays, vilket jag vanligtvis inte älskar, så gör bara utsidan av dem att jag tänker köpa dem. Sedan råkar jag ju även älska nya filmen så lite sugen är jag på att läsa dem!