Finnar

Jag har aldrig haft dålig hy. Typ en finne i halvåret om ens det. Men på senaste tiden har det urartat helt, antagligen på grund av all stress. I början tyckte jag att det var jobbigt och jag kände mig ofräsch och som att jag behövde täcka mitt ansikte hela tiden. Men det tog inte så lång tid att komma över det. Jag tänker inte hålla på att kladda på massa skit som bara gör dåliga saker för huden. Jag skulle aldrig bry mig om någon annan har finnar, så varför bry mig om mina egna. Nu ska jag inte tala för mycket för jag har typ fem finnar, så det är inte direkt akne jag har. Men ändå, jag vill liksom lyfta det här med finnar för jag vet att många lider på grund av det. Så låt oss sluta redigera våra bilder för att få bort finnarna, för de är inte fula! Jag känner mig snygg med mina små kompisar.
 
Lol man ser ju inte ens finnarna.... Så det hjälpte ju ingen