Snåla bruttan och hennes ljus

Nu börjar ju tiden för alla levande ljus. Det är en av mina favoritgrejer med hösten och vintern, man blir så avslappnad med öppen eld och brandfara i närheten liksom. På riktigt. Jag brukar iallafall unna mig något lyxigt doftljus varje år men med tanke på att jag bränner genom ljus som denna sommar har bränt genom skogar så kan jag inte bara köra på dyra ljus för det skulle ruinera mig. Därför har jag varit på jakt efter lite billigare ljus på senaste tiden, men det är fasen svårt att hitta! Ikea hartyp två intressanta kanske, ica brukar kunna leverera ett par såväl som typ rusta och liknande butiker. Men de har inte kommit med höstdofter ännu. Men då slog det mig, H&M brukar ju alltid ha lite höstiga dofter och förpackningar året runt. Och boy if I were right! Sablarns vad de levererar, snygga burkar och bara massa muskiga dofter. Och inte ett enda ljus nedan kostar mer än 150kr! Hallelujah!
 
 
Edit: var i butiken och luktade på nästan samtliga av ljusen ovan och det visar sig att de luktar skit allihopa. Men det kan även vara så att jag var lite snurrig på grund av hjärnskakningen och därför väldigt känslig för lukter.. Men om ni vill köpa någon av dessa, se till att lukta på dem först bara!