Senaste snokningarna

Det känns som att det var längesen jag skrev om inredning nu, trots att det är ett av de största intressen jag har. Eller det kanske inte var så längesen förresten. Men det är så tråkigt att så fort det blir lite stressigt i livet så kastar man alla sina intressen och allt som gör en glad i en kartong och gömmer i garderoben. Det är liksom då man behöver det som mest. Därför försöker jag smita in lite inspiration och drömmande när jag kan, för att inte gå under liksom. Även om det bara handlar om lite bilder på pinterest eller snokande i onlinebutiker. Detta har jag snokat på på den senaste tiden.
 
 
Som en liten sidenote måste jag bara påpeka att IKEA´s kollektion sommar 2019 är riktigt otäck i min smak, allt förutom de små figurerna på bilden ovan går i någon slags färgstark 70-talsstil då allt var i plast. Det är så långt ifrån min smak man kan komma, men det kanske finns folk som gillar det? Jag är ju iofs lite besatt av 70-talsmodet så jag kanske ändrar mig.. Ville bara inflika det. Återgå.