Skumma glajjor

Häromveckan fick jag bannor av sambon för att jag har så mycket konstiga (och enligt honom fula) solglasögon. Vi har allavåra solglasögon hängandes på ett gammal ugnsgaller (tror jag att det är) precis innanför dörren så det är ju konstant synliga också. Men efter att jag gormat ut ett tal om hur det är tråkigt att vara mainstream och att jag VISST använder dem (lögn) så tog jag mig samman en aning och rensade faktiskt bort ett par stycken. Jag har kvar cirka tre par jag använder och två par jag tycker är alldeles för coola för att skänka bort. Sedan eftersom jag tyckte att jag var så duktig som rensade så beställde jag ett nytt par som är alldeles lagom unika och konstiga. De är ifrån asos och är hexagonala och alldeles supercoola. Har dock ej visat dem för sambon ännu, hehe.
 
Kostade 166kr här
 
#1 / / Hemma Hos Felicia:

wow, snygga ju!!

Svar: Taaack!!
Ebba L. Melander