Tröstshopping

Haft det lite tungt på senaste tiden. Svårt att äta, svårt att sova, svårt att.. leva. Spydde på jobbet helt utan anledning förra veckan också. Jätteskumt. Tror min kropp säger ifrån lite grann, för att jag stressar för mycket. Duktiga kropp. Snart går jag iallafall på ett vikariat med rullande schema så då borde det lugna ned sig lite. Hoppas. Har en ledig vecka nu iallafall då jag ska knipa lite dagsljus och socialt umgänge så jag får lite ny ork. Det blir nog bra.
 
Jag var iallafall på en secondhandbutik igår och köpte lite kläder. Gick knappt in på inredningsavdelningen för det slutar alltid med för mycket och jag måste spara mina slantar lite. Men fyra plagg fick jag med mig hem! Våriga är dom allihopa också! Tre toppar och en klänning.
 
Och nu är det ju så att jag är blek som ett satans spöke, men det SKITER jag i. Slår er om ni kommenterar det.
 
 
#1 / / Fröken Träd / Gripenhjärta:

Fina kläder! Det är alltid lika roligt att fynda på second hand, :-)

Svar: Tack!! Ja, det finns ju så mycket! Väldigt underskattat ;)
Ebba L. Melander