Stora förändringar

Nu ni! Jag har inte haft någon som helst tid över till bloggande de senaste två veckorna då jag gått min första utbildning för att bli väktare. Och jag klarade det! Full pott på provet så nu är det bara att börja yrkesträningen, vilket jag ska göra idag! Kommer bara jobba natt framöver så det kommer bli lite utav en utmaning, speciellt eftersom vi också håller på att flytta. Vå får tillträde till nya lägenheten nu på tisdag och flyttlasset går av stapeln nästa helg. Så ni kanske förstår att det är ganska rörigt just nu, jag bara väntar på att utbrändheten ska göra sig till känna igen.. Men förhoppningsvis klarar jag mig, måste nog hitta lite strategier för att inte stressa ihjäl nu när allt händer samtidigt. Även om det är väldigt roligt allting så är det också två av de mest stressiga saker man kan göra i livte typ. Och stress är min weakness. 
 
Tur att man har lilla familjen ändå
 
#1 / / Iza Palm:

Hoppas du kommer trivas som väktare :D Det är väldigt roligt. :)

Svar: Åh jobbar du/har du jobbat som det?
Ebba L. Melander