Anonyma pennolister

Detta är otroligt konstigt och svårt att relatera till om man inte är fast i denna djupa avgrund, men om man nu är det så är det fullt logiskt. Jag kan inte sluta köpa/titta på/drömma om pennor! Jag skriver och ritar mycket i olika anteckningsböcker och att få använda vackra färger att dekorera med är så tillfredsställande. Jag har alltid hatat starka färger och har därför haft svårt för tuschpennor eftersom dom oftast är starka klara färger. Fyfasen. Men nu ni! Nu har jag hittat massor av pennor i dova jordnära färger och även diskreta urtvättade färger. Penstore är min langare, så om ni är fast i beroendet som jag är så gå inte in på den hemsidan för då kommer du inte kunna låta bli att köpa en massa. Jag skulle till exmpel bara gå in och hämta bilder till detta inlägg men vips så har jag en beställning gjord. Det är frligt mina vänner, farligt. Men dessa är vad jag är sugen på just nu: