Luxplus

Alltså kom på att jag aldrig ens nämnt detta på bloggen?! Vilket är konstigt eftersom jag typ nämner det till varenda människa jag möter. Det som jag talar om är hemsidan luxplus som är en sån där hemsida där man blir medlem och sedan får köpa produkter till rabatterade priser. Det är mest skönhetsproduktermen finns hur mycket annat som helst, till och med mat. Man betalar 89kr i månaden och sen får man helt sinnessjuka rabatter. Man kan ju liksom gå ihop ett par kompisar och dela på medlemsskapet, men det säger jag inte högt. Jag shoppar iallafall hur mycket som helst där och jag tackar gudarna för att de inte har Klarna för då skulle jag vara körd.. Just nu är jag iallafall sugen på att beställa följande...
 
 

#1 / / Sofia Andersson:

Hej Ebba!

Jag skriver till dig då jag arbetar för företaget Luxplus.se som du skrev om i detta blogginlägg :)

För det första, himla kul att du valde att skriva om Luxplus!

Jag undrar om du möjligtvis inte skulle kunna länka till Luxplus i inlägget? Jag tror att det skulle ge mervärde till dina läsare och göra det enklare för dem att få reda på info om produkten.

Hör av dig om det skulle vara möjligt :)

Ha en fin dag!

Vänliga hälsningar,
Sofia A.

Svar: Hej! Det kan jag göra :)
Ebba Klara Maria