Triss i stickat

Jag är så himla kinkig när det kommer till kläder eftersom jag bara vill äga plagg jag verkligen älskar och som alla passar ihop typ. Därför har det varit så svårt för mig att hitta stickade tröjor secondhand och därför har jag inte köpt några utan typ snott min pojkväns när det blir kris, och det resulterar alltid i att jag lyckas förstöra de på något sätt och jag måste göra mig av med bevismaterialet och snart har han inte heller några stickade tröjor kvar heller. Hehe. Iallafall så har jag haft tur på sista tiden och lyckats hitta hela tre stycken stickisar som jag gillar! Hallelujah! Har faktiskt haft riktigt flyt överhuvudtaget när det kommer till kläder secondhand, orkade bara fota dessa tre innan jag höll på att svimma av värmeslag (hej 30 grader utomhus). Funderar på att typ filma en "haul" istället, även om det känns så töntigt. Aja vi får se! Här kommer en massa Ebbor, måste lära mig hur fasen man poserar på bild! Sista bilden är speciellt charmig.