Eteriska oljor, typ

Jag höll på att synda. Jag är ju en väldigt visuell person som livnär mig på vackra ting i min omgivning. Det är konstigt nog jätteviktigt för mig att ha det fint omkring mig. Så när jag rensade mina hippigrejer i min hippihylla härom veckan så tänkte jag att jag skulle sälja eller donera bort mina billiga och lite skabbiga doftoljor jag köpte för år och dar sedan för att de hade så tacky förpackning som förstörde allt det vackra med min nya eteriska oljor från Organic Makers. Men så tänkte jag ett extra varv! Eftersom det endast är utseendet jag inte gillar, jag kan ju fortfarande använda dem i min aromalampa, så är det ju bara att lösa det! Aka göra om förpackningarna! Så jag pillade bort lite klisterlappar, målade om lite korkar, gjorde lite etiketter och jag tycker det vart okej! 
 
 Från Organic Makers
 
Mina gamla men uppiffade
 
Sen måste jag visa dessa miniatyrer jag fick med min aromalampa förut, ni ser normalstorleken bakom. SÅ SÖTA JU