Organic Makers

Jag har väldigt länge hållt på med egna skönhetspyssel. Olika oljor och hemmakurer mot allt möjligt inom skönhet och hälsa. Men sedan jag blev lite mer low waste har det liksom levlat. Det är så praktiskt att med bara några få basingredienser kunna tillgodose flera olika behov i flera olika områden i livet (städning, skönhet, kost osv). Därför blev jag så glad när jag hittade en svensk sida med många produkter som både är bra OCH snygga. Det är inte ofta det inte! Sidan heter Organic Makers och verkar förpacka det mesta i hållbara material, med möjlighet att välja förslutning (kork eller pump till exempel)! Tyvärr är deras örter och en del andra produkter fopackade i plastpåsar och det vill jag ju undvika så mycket jag bara kan och köper därför inte dessa. Hoppas de ändrar det snart! Förövrigt är jag så pepp på att ha hittat denna sida. 
 
Klicka på bilderna för att komma till deras hemsida