Favorittidningen

Det finns en tidning jag inte kan hålla mig från att köpa varje månad. Jag blir pirrig i magen varje gång jag ser att ett nytt nummer är ute. Jag vet inte hur, men allting i denna tidning är så estetiskt vackert och innehållet är alltid svinbra! Tidningen jag pratar om är Lantliv och detta är tyvärr inget samarbete. I wish. Jag är, och har länge varit, tokförälskad i detta magasin. 
 
Innehållet handlar mest om inredning men bjussar även på mat, kläder, skönhet och allmäna livsgrejer. Allt med en avslappnad känsla av naturen. Jag har prenumererat i över ett år och läst tidningen längre än så, och jag kan med säkerhet säga att jag inte ogillat eller ens varit det minsta besviken på ett endaste nummer. Jag tenderar att ogilla de flesta vår-och sommarnummer av de flesta tidningar för att det är så mycket skrikiga färger och pasteller som jag inte gillar. Jag är definitivt mer utav en höstmänniska i stilen. Men till och med de allra somrigaste numren av Lantliv har jag älskat. Bättre betyg kan man inte få!