Tandborstmuggen

Ointressant må vissa tycka, men det skiter jag i. Jag talar till er som är lika creepy som mig. Så här kommer vad jag har i min tandborstmugg.
 
Jag har ännu inte hittat en helt komposterbar tandborste utan borsthår i nylon eller naturhår (djurhår alltså) så än så länge blir det bambutandborste från vår lokala ica. En till mig och en barnvariant till min hund. Sedan köper jag min tandkräm i tablettformat i lösvikt i vår bulkbutik här i Västerås som jag förvarar i denna lilla flaska som det legat doftkulor för dammsugare i förut. Ska försöka mig på att göra en egen tandkräm till hunden men än så länge har jag en i plasttub från djurbutiken. Sedan investerade jag (?) i en tungskrapa som jag alltid himlat med ögonen åt innan men som jag numera är så besatt av! Munnen känns cirka 200 gånger renare och fräschare. Rekomenderar! Allt detta förvarar jag i en superfin ljuslykta-aktigt glas som jag köpt secondhand.