Lite självömkan

Jag har haft en dålig vecka på sistone.. Konstant migränartad huvudvärk med illamående och ett sjukt sömnbehov (har på riktigt sovit typ 16h/dygn). Kan inte ens tänka på kaffe utan att få kväljningar och ett dunkande huvud. Vet inte ritkigt vad som är fel, håller på att trappa ned på min medicin mot panikångest men allt detta började innan jag ändrade medicinen. Jag kanske är nervös inför resan (tre veckor kvar!!!) eller något liknande.. Jag brukar ju reagera starkt på stress. Ska nog åka ut till pappa på landet ett par dagar och försöka ta det lugnt där. Suktar efter tysta skogar och kristallklar luft. Ja, så får det bli! 
 
Sover ikapp med Bruno
 
#1 / / Angelica Wåhlin:

Uscha, lät inget kul alls :( Hoppas det snart blir bättre!

Svar: Tack så mycket Angelica!
Ebba L. Melander