Padfolio

Jag gjort en revulotionerande upptäckt mina vänner! Mina skilsmässobarns-gener gör att jag gärna har alla mina prylar organiserade i olika passande fodral och förvaringar för att kunna förflytta dem väldigt smidigt (typ mellan pappas hem och mammas hem). Nu behöver jag ju inte flytta omkring längre, men tycker ändå om att ha mina prylar väldigt organiserade. Jag har typ hundra olika neccessärer och små förvaringslådor, men har nu hittat den ultimata förvaringen för mina skrivboksgrejer: en padfolio! Som en stor filofax men med mer förvaring och ett separat skrivblock. Jag har ännu inte införskaffat någon, det får vänta tills jag kommer hem igen. Men sukta kan man ju göra!
 
Jag har ännu inte hittat någon svensk sida som säljer, dessa är därför ifrån ebay och etsy
 
#1 / / Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så snyggt! :D

Svar: Och väldigt praktiskt haha! :D
Ebba L. Melander