Nya hippiegrejer

Spenderade gårdagen i Västerås med Jennifer. Nu när ingen av oss jobbar särskilt mycket passar vi på att umgås så mycket vi kan innan jag reser iväg. Helt sjukt att vi bara känt varandra i ett halvår, hon är redan en av de närmsta vänner jag har. Hon är så himla rolig! En annan fin kvalité hon har är att hon, utan minsta protest, hänger med på mina konstiga idéer och knappt ens ifrågasätter saker som att jag måste hitta tvättlappar i skum för bebisstjärtar. Hon bara hänkar och intresserar sig för allt liksom. Igår drog jag bland annat med henne till en butik som sålde massa rökelser, kristaller och dylikt där jag gjorde lite inhandlingar (hon bestämde dessutom att jag ska börja hålla på med tarotkort så det måste jag lära mig) som jag tänkte visa samt förklara: 
 
Selenitstav: den vita avlånga stavliknande kristallen, otroligt vacker och ska ha en stärkande och betryggande effekt med sin energi.
 
Citrinkluster: en vackert orangebrun kristall som utrstrålar en lekfull och positiv energi.
 
Rökelsehållare. en platta som används för att sätta fast sina rökelsepinnar i, jättefint mönster!
 
Salviaknippe: den här lilla jäkeln ska jag bränna hemma hos pappa för jag är övertygad om att det spökar där. 
 
(köpte en rökelsepinne också men lyckades tappa bort den på vägen hem)