Nykomlingar i öronen

Jag har alltid varit emot piercingar. Har liksom tyckt att det ser rörigt ut och ärligt talat, lite sjaskigt liksom. Men nu har jag börjat sett piercingar ur ett helt nytt perspekiv, nämlingen gypsy-perspektivet. Jag älskar ju den stilen som gypsies, eller zigenare på svenska, har i filmer och liknande. En bohemisk stil med mycket smycken och vackra tyger. Jag skulle nog dock beskriva min stil som lite avskalad, skandinaviskt bohemisk stil. Är inte riktigt fullt ut med sådär överbelamrade utstyrslar. Men lite. 
 
Iallafall, det jag ville komma till är att jag tycker att det är fint med många hål i öronen. Helst enkla ringar och blandat med guld och silver. Därför har jag nu tagit två till hål i öronen adderat till de två jag redan hade. De hade bara stenar att välja mellan även om jag ville ha små ringar, så får byta till det sen när det är läkt. Än så länge duger det så här. Svinnöjd. Första gången sen förskolan som jag inte har komplex för mina öron. Rätt så trevligt.