En konstig favorit

Här kommer ännu ett tips på en butik. Jag vet, det låter typ som att jag är sponsrad (som om ens) men så fort jag hittar nåt jag gillar eller hjälper mig på något sätt så vill jag ju dela med mig av det till er såklart! Speciellt när det kommer till sånt som liknar "hacks" och som underlättar vardagen, vilket man kommer på mer och mer ju äldre man blir typ. Jag ska dela med mig av mina smartaste hacks någon gång, men idag är det Clas Ohlson jag vill tipsa om. 
 
Alltså alla vet ju redan vad det är för butik, men det känns som att den är underskattad! Jag hatar att behöva springa i massa affärer och när jag beställer online vill jag inte beställa typ en grej från en butik och sedan en grej från en annan. Fraktkostnaderna blir höga och sen måste man ju ändå pila till utlämningsstället hundra gånger för att man vill hämta grejerna på en gång. Därför älskar jag butiker med ett stort och varierat utbud för då kan man liksom shoppas allt på en endaste gång. 
 
Till exempel så köpte jag alla julklappar till min sambo därifrån vilket var en köttermometer, tofflor och en plånbok. Jag köper även fotopapper, målarpensar, köksgrejer, elektronik och typ allt man kan tänka sig där. Man kan skapa ett konto och göra olika inköpslistor (det bästa jag vet) och allt! Tips!